mandag den 16. januar 2012

En ny bertram på vej.

Så er jeg igang igen. En ny bertram, fra duttelutte strikket i garn fra Kenneth i Ålborg. ( garnudsalg


Troede jeg skulle til at lave en stor poncho ting gil mig selv, men det vælter ind med ønsker.
Mindste barnet vil have tykke strømper.



Garnet til strømperne er fundet i en tilbuds kurv til ti kr. I tante grøn.
Mormor ønsker sig tinas sjal igen!
Min søster er gravid og skal føde midt april og hun ønsker sig et svøb/tæppe til lille manden.

Jeg er jo ikke super hurtig til det strikkeri så jeg har rigeligt til de næste par måneder.
Ind i mellem har et par af dagpleje børnene føsdag, så det skal også lige laves.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. IH en masse du har og skal ha gang i God arbejdslyst

    SvarSlet
  2. Ja strik det løber maniske sådan tør for, men har dog haft et par kriser :0)

    SvarSlet